Dnevniki Mirnega morja

Sobota, 17. 9. 2016

Danes smo se z učiteljico Nino odpravili na Mirno morje. Zbudili smo se zgodaj zjutraj in se odpravili pred šolo Gustav Šilih pod Pohorjem. Tam smo prtljago naložili na avtobus, se usedli v učiteljičin avto in se odpeljali. Z nami se je peljal tudi skiper Tomaž. Peljali smo se do marine Sukošan. Imeli smo veliko zabavnih postankov med vožnjo. Ko smo končno prispeli do marine, smo se tam sprehajali. Čakali smo na prevzem ladje. Nato sta prišli še punci iz Kamnika, ki sta bili z nami tremi na jadrnici. Ko smo prevzeli jadrnico, smo se proti večeru odpeljali do Biograda. Pluli smo ponoči. Učiteljica Nina je vozila jadrnico. Tam smo se pozno zvečer izkrcali in raziskovali mesto Biograd. Da smo se učenci Kamnika in Dupleka bolje spoznali, smo odšli na pomol, kjer smo se dodobra naklepetali. Imeli smo se zelooo fino, saj smo se veliko smejali. Skoraj ob polnoči smo odšli z učiteljicami v marino, kjer smo se v kopalnici uredili in pripravili za spanje.

Nedelja, 18. 9. 2016

To prvo noč na barki je zelo deževalo in grmelo. Skoraj nič nismo spali. Zjutraj smo se zbudili in si umili obraz in zobe . Nato smo se preoblekli iz pižam v oblačila in pojedli zajtrk. Za zajtrk smo imeli ruski bife. Čez nekaj časa smo odjadrali na naslednjo postajo – marino Frapa v Rogoznici. Med vožnjo smo pletli zapestnice. Ko smo bili že skoraj na cilju, smo se še ustavili in se kopali. Bilo je zelo zabavno. Ko smo pristali v marini Frapa, smo jedli nedeljsko kosilo – pohanega piščanca, pire krompir in grško solato. Nato smo šli po drugih barkah poiskat pare z istimi barvami zapestnic. Spoznali smo veliko novih prijateljev. Potem pa nam je učiteljica Nina pokazala, kje je kaj. Po ogledu smo se odločili, da gremo na sladoled. Odšli smo v trgovino. Čez nekaj časa se je začela proslava . Ko se je končala, smo odšli v disko. Tam smo spoznali veliko novih obrazov, nastale so prve simpatije, veliko smo plesali, peli in uživali. Tudi učiteljica Nina je zelo dobro plesala. Po nekaj urah smo se umili in oblekli v pižame . Ko smo se uredili, smo odšli nazaj na jadrnico in se odpravili spat. Komaj sem zaspala, ker se mi je cel film današnjega dne vrtel po glavi.

Ponedeljek, 19. 9. 2016

Jutro se je prehitro pričelo. Iz marine Frapa smo se odpravili na otok Šolta. Tam smo imeli predstavitev skupin, modno revijo in krst. Naša posadka iz barke Marta X je bila oblečena v kostume domine. A to ne navadne domine. Bili smo domine Marka Pola, katere je v 15. stoletju iz Kitajske prepeljal v Evropo, da so si z njimi na gradovih in samostanih krajšali plemiči čas, saj je bilo kartanje takrat prepovedano. Po predstavitvi smo imeli krst. Na našo ladjo je prišel Pozejdon s spremljevalcema piratoma in nas poškropil z vodo. Imeli smo tudi palačinka party in smo jedli palačinke s čokolado in marmelado. Bilo je super. Potem smo začeli z diskom na prostem, malo smo plesali in se veliko pogovarjali. Po nekaj urah je bilo konec zabave, ker je bila ura že pozna. Odšli smo se uredit v skupne kopalnice in potem spat. Bilo je krasno, spoznali smo veliko prijateljev in upam, da ne izgubimo stikov.

Torek, 20. 9. 2016

Zbudili smo se v marini Maslinica na otoku Šolta. Peljali smo se iz Šolte v Kaštele pri Splitu. Med vožnjo smo se ustavili in se kopali, nekateri smo se vozili tudi s čolnom. Ko smo se nehali kopati, smo se sončili na premcu. Potem smo pristali v Kaštelih , tu smo se spet dobro najedli. Imeli smo restan krompir, čevapčiče in solato. Potem smo risali našo unikatno zastavo. Ko smo do konca izdelali zastavo, smo jo odnesli na jadrnico in jo dali skiperju Ivu, ki jo je s ponosom izobesil na jambor. Učiteljica Nina nas je peljala na sladoled . Ko smo ga pojedli, smo si šli delat tatuje. Bili smo tudi na ogledu Kaštele. Kmalu smo dobili vsak svojo priponko. Poiskati smo morali svoj par – obiskali smo skoraj vseh 118 jadrnic. Nekateri smo bili uspešni, drugi malo manj. Zvečer smo imeli piknik na plaži, kjer so igrali na bobne in plesali. Čez nekaj ur je bil že čas za spanje, tako da smo se počasi uredili in odšli spat. Bilo je super.

Sreda, 21. 9. 2016

Zjutraj smo se zbudili in se najprej uredili. Potem smo se oblekli in začeli z »mirnomorjevskimi« igrami. Najprej smo si podajali vodo nad glavo, potem smo se učili igrati na bobne ter oživljanja človeka z rokami in aparatom defibrilatorjem, napeli smo balon in se igrali nekakšno igro, izdelali smo si značke, premagovali ovire v invalidskih vozičkih,… Po igrah smo si lahko šli napravit še več tatujev. Nato smo šli na jadrnico in imeli predavanje in izpit za jadrnico. Vsi smo izpit več kot uspešno opravili. Pozneje se je začela predstava, nastopalo je kar nekaj ljudi, po predstavi smo imeli disko . Zabavali smo se, se pogovarjali in se imeli super. Na koncu diska smo se umili in ko smo bili vsi urejeni, smo šli na jadrnico in se še pogovarjali, nato smo končno zaspali.

20160923_091202

Četrtek, 22. 9. 2016

Zgodaj zjutraj smo se zbudili in se uredili. Čez nekaj časa smo odpluli iz Kaštela v formaciji, vseh 118 jadrnic skupaj. Ko so po radijski postaji pričeli z odštevanjem, smo vsi udeleženci Mirnega morja pričeli trobiti na trobe, ki smo jih dobili. Po končanem skupnem delu na morju se nas je 7 jadrnic odpravilo na otok Prvič . Pluli smo kar nekaj ur. Ko smo pristali, smo se šli kopat. Ko smo se kopali, smo čisto ob obali videli hobotnico. Proti večeru smo odšli na dolgi sprehod v sosednjo vas in na sladoled . Zvečer smo šli na sprehod in ko smo prišli nazaj, smo šli sedet na pomol. Potem sta prišla Rok in Matej iz barke 92. Dolgo smo se pogovarjali in med nekaterimi so začele preskakovat iskrice. 😉 Pozno zvečer smo povečerjali, se šli uredit in spat.

Petek, 23. 9. 2016

Zjutraj smo se zbudili v sončen dan. Uredili smo se in pozajtrkovali. Ker je danes predzadnji dan našega popotovanja, smo pomagali urediti barko. Ko smo hoteli odpluti iz Prviča, se nam je pokvaril motor barke in obtičali smo pred obalo. Veliko drugih bark nam je pomagalo, Angleži so nas privezali na pomol, skupina mladih Slovencev je odšla z maskami pod našo barko. Ugotovili smo, da smo se zataknili na sosednji muring. Kar dve uri smo potrebovali, da so nam spet usposobili barko. Končno smo začeli pluti, a z dvourno zamudo. Kljub temu nas je naš skiper Ivo peljal na otok Vergada, kjer smo še zadnjič uživali v plavanju. Voda je bila mrzla, ampak tako čista, da je bilo super. Za kosilo smo imeli gobovo juho in veliko sladkarij. Po kosilu sva odšli z Natalijo ležat v gumenjak na barki. Ker je zunaj zelo pihalo, smo v salonu dolgo igrali Activity. Končno smo prispeli v Sukošan, natočili gorivo, jadrnico privezali v matični marini in se zabavali z učenci OŠ Kamnica. Ta dan je spet prehitro minil.

Sobota, 24. 9. 2016

Zjutraj smo se najprej uredili in oblekli. Nato smo spakirali prtljago do konca. Ko smo spakirali, smo vso prtljago odnesli ob pomol . Ko je prišel avtobus, smo se poslovili od naših prijateljev. In tako smo se odpravili na avtobus. Med vožnjo smo se pogovarjali in poslušali pesmi. Peljali smo se zelo dolgo. Najprej smo odložili tiste, ki so bili iz Ptuja in nato tiste, ki so bili iz Slovenskih Konjic. Ko smo odložili vse, smo se odpeljali v Maribor in si vzeli prtljago iz avtobusa. Poslovili smo se in se polni vtisov odpeljali domov.
Bilo je lepo in zagotovo bi tako dogodivščino še ponovila.

Amadeja Fideršek, 8. b

Ko sem izvedela, da bom odšla na jadranje, sem se tega zelo veselila, ker imam rada morje in še nikoli nisem jadrala.
S starši hodim vsako leto na morje v apartma, ampak je jadranje čisto drugačno doživetje. Zelo mi je bila všeč vožnja z jadrnico in to, da nam je skiper dovolil usmerjati jadrnico. Všeč mi je bilo tudi druženje z drugimi otroki iz drugih jadrnic, družabne igre in disko. Spoznala sem veliko novih prijateljev in upam, da bomo ostali v stikih. Zelo v redu in zabavni so bili učitelji in učiteljice ter skiperji. Na jadranju sem se imela zares zelo, zelo lepo in bilo je zabavno. Če bo mogoče, bi rada še kdaj jadrala na mirnem morju.

Rebeka Vesenjak, 8. b

17.9.
Danes smo se dobili pri Osnovni šoli Gustava Šiliha. Ko smo prtljago dali v avtobus, smo se z avtom odpravili na morje. Ko smo prišli v Marino, smo iskali našo jadrnico Marto x. Dokler smo čakali na kombi, smo imeli eno uro prostega časa in smo se odpravili iskat sladoled. Ko smo obupali nad iskanjem sladoleda, smo se odločili, da gremo na pijačo. Ravno takrat je prišel kombi in je pripeljal naši dve punci iz OŠ Kamnik, Pio in Natalijo. Ko smo čakali na prevzem jadrnice, smo šli po sladoled. Jadrnica se nam je zdela zelo velika. Končno smo šli lahko na jadrnico. Zvečer smo šli na sprehod, tam smo se bolje spoznali in se zabavali.

18.9.
Danes je drugi dan. Zjutraj smo se zbudili in hitro po zajtrku smo se iz Biograda peljali v Marino Frapa. Pluli smo šest ur. Med vožnjo nam je bilo precej dolgčas in smo se odločili, da bomo pletli zapestnice . Ko smo prispeli, smo se šli kopat. Skakali smo iz bark. Po kopanju smo imeli kosilo in po kosilu nam je učiteljica Nina pokazala, kje je wc, tuš in kje bomo imeli prireditev in kje bo disko. Sami smo se odločili, da gremo na sladoled. Po prireditvi je sledil disko, v disku smo plesali in po disku je zelo deževalo, tako da smo morali tekati do jadrnice, se hitro stuširati in iti spat.

19.9.
Zjutraj smo se zgodaj zbudili in smo šli iz marine Frapa v Rogoznici na Šolto v marino Maslinica. Tam se nam je zelo veliko dogajalo. Med potjo smo izdelovali kostume domin. Ko smo pristali, smo se šli skopat in po kopanju smo imeli palačinka party, modno revijo in krst. Na vsako jadrnico je prišel Pozejdon in njegova dva pirata in nato smo imeli disko. Potem smo se šli tuširat in nato spat.

20.9.
Danes smo šli iz Šolte. Med potjo smo se ustavili in se kopali, nekateri smo se peljali s čolnom in ker se nam ni dalo veslati, smo poklicali učitelja Marka, ki je imel motorni čoln in nas je vlekel za svojim čolnom. Nato smo se odpeljali v Kaštele, med potjo smo sedeli na premcu. Med vožnjo smo skupinsko pluli in z barkami delali razne formacije. Ko smo prispeli v Kaštele, smo izdelali zastavo in si napravili tatuje. Nato smo šli iskat enake broške po vseh jadrnicah. Zvečer smo imeli skupinski piknik na plaži. Pozno smo zaspali.

21.9.
Zjutraj smo se zbudili in smo imeli zajtrk in takoj so sledile igre. Trajale so štiri ure. Bile so zelo smešne in zabavne. Čas je zelo hitro minil. Dobili smo obeske, na njih je pisalo Mirno morje. Po opravljenih igrah in po kosilu smo odšli na splitsko plažo. Zvečer je sledila prireditev vseh udeležencev letošnje regate in po prireditvi disko na prostem. Dan je minil prehitro.

22.9
Danes smo zgodaj zjutraj vstali. Vozili smo skupinsko vse barke celotne flote miru. Na barko smo dobili piščali in smo piskali. Bilo je zelo glasno. Nato smo se poslovili in vsaka barka se je odpravila proti svoji marini. Ko smo prispeli na otok Prvič smo odšli na plažo in na sladoled Proti večeru smo se sprehodili do kraja Šapurine. Dolgo smo hodili. Zvečer smo se družili z vrstniki iz drugih bark. Sedeli smo na pomolu in se dolgo pogovarjali. Vsi so bili super.

23. 9.
Ko smo se zbudili in najedli, smo želeli odrinit iz otoka Prviča, a se nam je muring zataknil v motor. Pomagalo in reševalo nas je veliko ljudi in štirje potapljači. Ko so končno usposobili motor, smo začeli pluti. Pluli smo 4 ure. Popoldan smo se ustavili na Vergadi, kjer so se ostali že kopali. Pridružili smo se jim. Kopali smo se vsi. Morje je bilo zelo slano in kristalno čisto. Popoldan smo se vozili še 4 ure. Ker je bil velik veter in valovi, smo v salonu igrali družabne igre. Skiper Ivo, koskiperka Katarina in učiteljica Nina pa so krotili jadrnico. V Sukošanu smo natočili gorivo, počistili jadrnico in pristali v marini. Spakirali smo si stvari in se družili s fanti in dekleti iz sosednje jadrnice.

24. 9.
Zadnji dan sem se zelo slabo počutil, ker smo že šli domov. Ko smo se zgodaj zbudili, smo na hitro pojedli zajtrk, saj smo takoj morali odnesti vse stvari iz barke, saj smo ob 8.00 že imeli check-out. Nato smo še zadnjič šli na sladoled in ko smo se še zadnjič slikali, je že prispel avtobus in smo morali znositi vse stvari v prtljažnik avtobusa. Sledil je najhujši del, ko sem se moral posloviti od obeh prijateljic iz Kamnika. Oni so namreč odšli s kombijem. Ko sem se poslovil od prijateljic, mi je bilo zelo hudo in celo pot sem se zelo slabo počutil. Med vožnjo sem si pisal sporočila z obema puncama iz Kamnika, Pio in Natalijo. Na avtobusu sem se najbolj razveseli, ko sem izvedel, da dobimo lepe misli, ki smo si jih morali napisati zadnje dni. Komaj sem čakal, da dobim te misli. Dolgo smo se vozili. Dobil sem jih ob odhodu pred avtobusom v Mariboru. Ko sem jih dobil, jih še nisem prebral. Šele ko sem prišel domov, sem jih v miru prebral v svoji sobi, takrat mi je bilo malo bolje pri srcu, ker sem dobil same lepe misli, a kljub temu mi je bilo hudo, ker ju bom zelo pogrešal. Mogoče ju še kdaj srečam. Komaj čakam, da napoči ta dan! Nikoli ju ne bom pozabil.
To potovanje je bilo zelo lepo in nepozabno, zato se zahvaljujem učiteljici Nini, da me je vzela zraven in vsem sponzorjem, ki so mi to potovanje omogočili.

Žan Črnčič, 8. a

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja